پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228507
۵۰ درصد کابينه تغيير مي‌کند/ روحاني ۲ ماه مشورت کرده است
تاریخ انتشار : 1396/05/11 14:46:45
نمایش : 1747
رئيس دفتر رئيس جمهور با بيان اينکه چينش کابينه بر اساس اعتدال و فارغ از وابستگي هاي جناحي بوده، گفت: رئيس جمهور براي چينش کابينه دو ماه با خبرگان حوزه هاي مختلف رايزني و مشورت کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد نهاونديان در حاشيه آخرين جلسه هيات دولت يازدهم در جمع خبرنگاران در مورد چينش کابينه اظهار اشت: انتخاب هايي که آقاي رئيس جمهور انجام داد، انتخاب هايي است که قطعا مورد حمايت مردم خواهد بود.

وي افزود: رئيس جمهور برنامه اي ارائه کرده و مردم به آن جهت گيري و برنامه راي داده اند و ايشان بهترين کسي هستند که پيام انتخابات را دريافت کردند و حتما مصاديقي که انتخاب کردند در جهت تحقق اين پيام است.

رئيس دفتر رئيس جمهور، با بيان اينکه ملاک براي رئيس جمهور جز کارآمدي، هماهنگي و همدلي نبوده است، گفت: ملاک در جهت گيري ايشان اعتدال بود و به همين جهت اقشار مختلف آن را پسنديدند. لذا رئيس جمهور در تشخيص مصاديق رويکرد اعتدالي را فارغ از وابستگي هاي جناحي براي انسجام بيشتر و کارآمدي به کار خواهند گرفت.

در ادامه خبرنگاري پرسيد انتخاب آقاي رحماني فضلي در وزارت کشور يک «نه» بزرگ به کساني است که به رئيس جمهور راي دادند، نهاونديان پاسخ داد: راي مردم در انتخابات، راي قاطع به دکتر روحاني بود و ايشان نيز قطعا پيماني که با مردم بسته اند پايبند خواهند ماند.

وي افزود: مطمئن هستم پس از معرفي اعضاي کابينه به مجلس شاهد ترکيبي هماهنگ و کارآمد از وزرا، معاونين و مجموع کابينه دوازدهم خواهيم بود.

وي همچنين در مورد فشارها به رئيس جمهور در مورد کابينه نيز گفت: کساني که رئيس جمهور را مي شناسند مي دانند فشارها بر روي ايشان بي اثر است و رئيس جمهور کار خود را انجام مي دهد و در اين زمينه نيز با همه مشورت کرده اند، با شخصيت هاي سياسي از جمله جناح ها و گروه هاي مختلف با افراد خبره در موضوعات فني و تخصصي.

وي ادامه داد: از ۲۹ ارديبهشت فرصت بسيار زيادي براي رايزني ها وجود داشت که اين رايزني ها صورت گرفته است لذا مردم مي توانند اطمينان داشته باشند که ترکيب کابينه گام بعدي در تحقق خواسته هايشان است.

وي با بيان اينکه حدود ۵۰ درصد از کابينه تغيير کرده است، گفت: جهت گيري هاي دولت مشخص است اما مردم مي خواهند که اين جهت گيري ها با سرعت بيشتري پيش رود.

مهر

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html